søndag den 21. november 2010

WTF!

ingen blog i to dage O:< lort!
men anyways., igår var min dag, og synes jeg er rimelig meget undskyldt eftersom vi/jeg havde stress på hele dagen. Pga mine forældres party.. q:
Men det blev rimelig 'sjovt' eller.. hvad man nu lige kan sige q:
Mine kusiner var der begge to., den ene sagde at jeg rigtig gerne måtte komme over og besøge hende i Århus, og så kunne vi shoppe osv.. synes bare det er lidt mærkeligt, egentligt. For det kan sagtens mærkes at vi ikke ser hinanden særlig tit. Da jeg var mindre glædede jeg mig altid ekstremt meget til at komme over til MIN YNDLINGS KUSINE! q: Jeg lagde mærke til alt hvad hun gjorde, og wannabeede (!) hende totalt! Men altså.. sådan er det.,
Jeg tror jeg gik i seng ved 4 tiden., men der larmede det bare stadig lidt, så kunne ikke sove /: (har MEGET følsomme øre når jeg sover q:!)
Jeg gider ikke rigtig sove nu, men jeg er alligevel for doven til egentlig at lave noget vigtigt. Så tjaaae
Jeg skriver faktisk fra mine forældres nye computer! (en af gaverne de fik.,) og den er rimelig cool q: Ville gerne bytte! Dens taster er ligesom på en mac, hvilket er goooodt.
Jeg sad ved siden af et af mine forældres vennepar (!) .. han er sådan en som siger sin mening, som bestemmer hvor meget dessert hans wife må få, som elsker elektronik og som går om i mærkevare! Det mest irriterende er, at han kigger én direkte ind i øjnene når han taler til en! Da han smagte noget af den is der var som dessert sagde han noget i stil med 'Fuck den smager dårligt!' - og han mente det! Han sagde det sådan helt seriøst. Nøøøøj så er man mærkelig!
ved 1 tiden så mig og mine fætre filmen 'up', og den var virkelig god! Selvom det er en tegnefilm.. og kvaliteten var virkelig også god! Man kan sagtens se forskel fra en normal dvd. (det var blu ray..) yo!
okay, hejhej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar