torsdag den 18. november 2010

LANG (!) torsdag.

Jaaaa! alt for lang!
Er lige kommet hjem. Jeg skulle gå hjem. Jeg var sulten. Det var forfærdeligt! q:
Nu har jeg så spist, men er stadig så ekstremt træt, sådan rigtig.. træt. Og det er allerede ved at blive mørkt, Arh! Og desuden er der alt muligt der skal gøres. Vasketøj, støvsugning osv. Og vi har intet slik! Jeg behøver hurtig energi! Ja okay.. lidt en lorte dag.

Men imorgen er det fredag, og fredage er korte. Og lørdag skal mine forældre holde fest, med gæster, mad udefra, og ehm.. mine kusiner kommer, og mine fætre -.-.  Har kun 2 af hver, så det er ikke noget med at jeg har sådan 50 kusiner/fætre, ligesom nogle.. synes det er mærkeligt at tænke på at der er nogen der ikke engang kender alle deres fætre/kusiner, fordi de har så mange.

Kigger på nye billeder alexa! - stadig tynd, tynd, tynd!

forresten ved jeg at der er 2 (udover os selv) der har været inde på vores blog idag. yaaay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar