onsdag den 24. november 2010

Vigtigt!- Tilføjelse til sidste indlæg..

Min næse er helt rød nu! Selvom det måske er lidt sjovt at ligne Rudolf med den rød tud, her op til december, vil jeg lige advare jer mod at være for hård ved jeres næser :b

Og så er jeg på en måde vildt lettet og lidt nedtrykt.. Jeg har lavet mit biologi færdigt, og en del andre opgaver, så det er fedt! Men i biologi opgaven skulle jeg skrive noget om grindedrab - og det er brutalt!! Kan lægge noget ind om det senere!!

Nu ser jeg Venner.. Graces og mit yndlingsafsnit er det med Aben, Marcel, ross' abe der bliver superstjerne og vennerne tager ud for at hente ham.. Og så singer de den der "in the hungle the lion sleep tonigt", og Joey giver den gas med overstemmen :b Og Phoebe synger nogle med ærlige sange for små børn.. Vildt sjovt! :D

Jaja, -Elle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar