onsdag den 24. november 2010

Kirkegårde og sne.. Og lidt andet:)

Hej alle :)

- Jeg er med på Graces idé om at sætte et billede ind i hert indlæg.. Men hvilket?

Nå -  Grace og jeg bor i jylland, så på godt jysk: det er træls nogen gange. Fx mangler vi alle de gode butikker som the body shop.. Men mine ældre søstre bor heldigvis i Kbh og Århus, så dem besøger jeg ret tit.. Og her i Vestjlland sner det altså! Ja, og så var vi på en kirkegård idag.. fagdag i kristendom..

Jeg har e ret fin hus, men som de fleste andre teenagere er den ikke helt som jeg vil ha' det. Så idag fandt jeg et godt tip mod hudorme, sorte prikker eller hvad du nu kalder det.. Kog noget vand og hæld det i en skål.. så skal du holde hovedet over dampen, evt. med et håndklæde over hovedet.. det skal du gøre i 5-10 min. så kan du presse hudormene på næsen ud.. det føltes vildt forfriskende, men man skal baree huske at rense og bruge skontonic efter.. Et godt råd:)

<3 - Elle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar