søndag den 14. november 2010

Søndag -.-'

Designet driller, så der går nok noget tid før det blir optimalt! Eller, nogle dage måske..

Har fået renset mit akvarie igen, det var blevet temmeligt ulækkert.. fordi min far havde slået pumpen fra!
Har også lavet lidt lektier, og hmmm, nok også lidt mere.. q:

mht. til det engelske x factor, så bare glem hvad jeg skrev.. for. jeg. elsker. det! hahaha q:
Især Cher Lloyd, som virkelig er fantastisk. Første gang jeg hørte/så hende på youtube, fik man lidt et indtryk af hun var sådan en 'bølle' (!) og rimelig skæv i munden (som hun også er., q:).. men efter at have hørt hende et par gange, blir 'man' altså vild med hende! Og så har jeg også lige fået læst de sidste 5 heat blade igennem en gang til, uden at bladre over alle siderne om xfactor! ^^, ..en af de andre hedder Katie Waissel, hun er også meget god.. og sød q:!

Cher's audition - http://www.youtube.com/watch?v=JglWZ-wC3Vk

Tænker også på lidt reklame for bloggen, men designet må bare godt lige blive nogenlunde færdigt, så det ikke er så grimt at folk bliver skræmt væk! ((;

//Grace.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar