tirsdag den 16. november 2010

Ready? okay, for det her blir det hurtigste blogindlæg - ever!

Har været til musik, eller, samspil faktisk.. hvilket var, ehm, fint nok q: Glæder mig lidt til jeg bliver lidt mere 'prof'.. hvilket jeg nok alligevel ikke blir inden jeg skal på efterskole, men stadig..

Min far er lige kommet hjem fra en møde over på sjælland et sted, og nu skal vi så ud at spise, et sted som ingen (undtagen min far.,) ved hvor er! O: (omg!)

Da jeg kom hjem, fik jeg en knap så rar overraskelse.. vores (gamle) hund lagde nemlig på gulvet, og det var selvfølgelig meget normalt.. men så da jeg hadve sat mig ind i stuen, begyndte den at gø på en rimelig mærkelig måde., og jeg fandt så ud af at det var fordi den ikke kunne rejse sig ): det er som om dens ene ben næsten ikke virker. Den er kommet op nu, men det var rimelig uhyggeligt at se at den ligesom prøvede at komme op, og var forpustet osv )): Også da den skulle tisse (holdte lige lidt øje med den q:!) kunne den ikke engang løfte benet. Tror ikke der går så lang tid før den må aflives. Ihvertfald ikke, hvis det her sker igen!

Anyways.. FARVEL!

//Grace.






(undskylder også lige for eventuelle stavefejl - det skulle lige gå hurtigt!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar