lørdag den 27. november 2010

Løøøøørdag, sne og ingen postman ):

Ja! Da postman skulle have haft mine 2 pakker med, æv! Gad vide hvor de er henne lige nu? q:

Er lidt jaloux på Elle's nye kamera! Synes det er ret fedt med sådan noget.. Gina har også et! :D Min anden veninde har også et spejlrefleks, et nikon, og dengang vi var lidt mere sammen (haha!q:) så jeg hende sidde og redigere sådan lidt, og også hvordan man bruger det.. og det var sjovt! Men hver gang jeg synes noget er sjovt, mister jeg rimelig hurtigt interressen /: - irriterende! >:(

Ligenu sidder jeg og ser sexandthecity.. er nået til sæson 4 - og nej, har ikke set alle sæsonerne idag! q;
Faktisk har jeg sovet længe idag, for en gangs skyld! (10.30..) hvilket var gooodt, plejer ALDRIG at kunne sove længe, ligemeget hvor træt jeg er! Ellers har jeg hjulpet med at flytte lidt rundt på nogle kommoder., hvilket tog LANG tid, især når vi hele tiden skændes ^^, men sådan er det næsten altid der er noget pratisk der skal ordnes q:

Okay jeg skrider, mit yndlings afsnit is comming. Haha. (:

Ps. Vi skal lige huske etiketter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar