fredag den 12. november 2010

Introduktion og "fairtrade"

Hej, jeg er så Elle.. Velkommen til bloggen! :D

Jeg skriver liiidt, for lidligt.. Der er omkring halvanden time til det igen er en ulige dato.. Men altså, potato Potáto

Undskyld jeg glemte at skrive det første indlæg (det tegner ikke godt!) men  det klarede Grace jo udmærket :p
Jeg læste engang en blog hvor alle indlæggende var rimelig korte og de endte hver gang med: "Nu har jeg ikke tid til at skrive mere, for jeg skal lave lektier", og sådan blev det ved.. Det blev lidt komisk i længden. Nå, men min pointe var at jeg ikke håber mine indlæg alle sammen bliver sådan.
Jeg har tænkt lidt over jeg skal skrive (vildt :p) og jeg kom frem til noget som jeg faktisk også selv synes er spændende. Hvis ikke i allerede kender siden, så gør i nu: http://www.eyeslipsface.com/Default.asp.
 Siden er helt vildt billig, fx 13 kr for en pincet. For det første må den være pfyldt med nikkel, og prøv og tænk på hvor man har lavet den - eller hvem der har lavet den. Håber da det meste foregår på en fabrik, for det må da være dårlige kår!- Hader tanken om at nogen, nej ikke bare nogen, mennesker!, skal arbejde som dyr for at vi kan købe noget meget billigt, når vi endda har råd til andet.. Men jeg har da overvejet at købe noget derfra og der er da også fordele. Der er fx. foundation til både helt lyse og helt mørke..
Grace har også købt derfra - hun syntes det var helt okay..

Nå, langt og måske lidt kedeligt indlæg..

-Ellé

Ingen kommentarer:

Send en kommentar